W sklepach, szczególnie tych przycmentarnych znajdziemy ogromny wybór zniczy i wkładów do zniczy. Ale co, jeśli zamierzamy zająć się ich sprzedażą? Na co zwracać uwagę wybierając znicze prosto od producenta? Zapoznaj się z naszym artykułem i dowiedz się.
W dniach, które poświęcone są pamięci zmarłych nie może zabraknąć zniczy na grobach. Wybór jest tak duży, że czasem trudno się zdecydować, jakie znicze wybrać. Popyt na znicze co roku jest bardzo dobry, dlatego wiele osób decyduje się na rozpoczęcie ich sprzedaży.
Znicze – na co zwracać uwagę podczas ich wyboru?
Jeśli chcemy zająć się sprzedażą zniczy, warto jest wiedzieć, na co zwracać uwagę, aby nasi przyszli klienci byli zadowoleni z zakupów. Przede wszystkim warto zwracać uwagę na takie aspekty jak:
- ozdoby – wybór zniczy jest ogromny. U producentów znajdziemy znicze szklane, plastikowe, kamionkowe oraz takie z pozytywką. Co roku na rynku pojawiają się coraz to nowsze kształtu zniczy – w kształcie serca, choinki, kapliczki czy krzyża. Są one bogato zdobione. To, jakie znicze wybiorą nasi klienci zależy głownie od ich budżetu. Im bardziej zdobiony i oryginalny znicz, tym cena będzie wyższa;
- osłonka – częściej wybierane są znicze szklane. Te plastikowe często topią się pod wpływem ciepła lub ulegają zniekształceniu. Coraz częściej dokonuje się zakupu zniczy kamionkowych – glinianych. Ich jedyną wadą jest brak przykrycia, co nie sprawdza się w złych warunkach atmosferycznych;
- wkład – o czasie palenia znicze decyduje przede wszystkim wkład. Im więcej parafiny, tym wkład pali się dłużej. Na rynku pojawiły się również wkłady do zniczy elektryczne – na baterie. Stają się one coraz popularniejsze ze względu na swoją wytrzymałość;
- knot – lepszym knotem jest ten cieńszy. Grube knoty powodują, że znicz wypala się szybciej.
Sprzedaż znaczy – na czym warto się skupić?
Coraz więcej osób decyduje się na zakupy przez Internet. Dlatego, jeśli zamierzamy zająć się sprzedażą zniczy, to warto zastanowić się nad obszarem działania jakim jest Internet. Dobra promocja firmy w sieci pozwoli nam dotrzeć do szerszego grona odbiorców.